JUICY LUICY. SENTIMENTAL Live in Kuala Lumpur


Kota Bandung di Jawa Barat digelarkan sebagai kota seni yang penuh keterampilan dan memberi inspirasi. Buktinya, begitu ramai seniman dan penggiat seni di Indonesia adalah berasal dari Bandung.

Lebih sedekad yang lalu, muncul sekumpulan anak muda yang tampil denganmuzik popular kontemporari. Muzik berasaskan jazz dan bernuansakan eklektikmemberikankarakterpadapersembahanmereka.Variasipenggunaaninstrumen ‘brass’ dan ‘horn’ seperti saxophone memberi kelainan dan berjayamenambat telinga pendengar dengan single pertama mereka ‘Aku Cinta DiaYangCintaPacarnya’pada2015.


Ditubuhkan secara rasmi pada 2012, kumpulan yang dinamakan JUICY LUICYini adalah terdiri dari Julian Kaisar (vokal), Denis Ligia (gitar), Zamzam YM(saxophone),DwiNugroho(drums),danBinaBagja(bass).

VokalisJulicyLuicyJulianKaisarmengatakaniniadalahkonsertsolopertamamerekadiKualaLumpur,danJuicyLuicybanddidalamfasapersiapankonsertdiKualaLumpur.

Perbincangan pemilihan lagu yang bakal dipersembahkan, senarai lagu laguhitsmerekakhasuntukfansdiMalaysiadenganarrangemen“live”yangsesuaiuntukpeminatmenyanyibersamasamakami.


Kami akan menyampaikan rangkaian lagu lagu hits seperti Jangan Tergesa,Lantas, Tampar, Mawar Jingga, Terlalu Tinggi dan lain lain lagi, khusus buatmengubatkerinduanpeminatsetianyadisini.

Jika ada peminat yang ingin kami menyampaikan lagu kegemaran mereka,boleh tinggalkan komen di akaun Instagram @miebirdprojects supaya kamibolehpertimbangkanlaguitunanti.

DenisLigiapemaingitarJuicyLuicypulaberkata,merekasudahlamamenantipeluanguntukmenghiburkanpeminatdiMalaysiayangjugapenyokongkuatmerekasejakawalpenubuhanJuicyLuicy.


Denismenambah,merekaperluterusberkaryadanmenghasilkankaryayangjujurbuatpeminat.

"Karyayangjujurperlulahirdarihati.Kamiakuipersaingandarikumpulanlaincukup besar di Indonesia tetapi setiap kumpulan ada kelebihan dan tarikantersendiridanpeminatpunadabandkegemaranmereka,"katanya.

Kalau bukan berkat kamu semua, tidak mungkin kami akan membuatpersembahan di sini. Tentunya ini sangat membahagiakan bagi kami dimanasalahsalahsatutujuanJuicyLuicyadalahbisabermaindiluarnegeridanituakhirnya bisa terwujud. Kami pasti akan lebih bersemangat untuk terusberkaryadanmenghiburfansdiMalaysia”jelasJuliansangvokalis.

JUICYLUICY adalah satu jenama muzik baru di Malaysia. Lagu mereka terkesan di hati pendengar dengan muzik yang kontemporari, lirik yang ringkas namun bermutu dan imej mereka yang bersih dan penuh gaya. Kedatangan mereka ke Kuala Lumpur tahun ini dijangkaakan membangkitkan satu gelombang muzik yang pasti menarik ramai para pendengar dan peminat mereka di Malaysia.


JUICYLUICY akan mengadakan persembahan konsert solo mereka di ZeppKL pada 25 Jun 2023, Ahad jam 8:30 malam.

TIKET:
Cat1-LANTAS-RM145.00(FreeStanding)
Cat2-MAWARJINGGA-RM245.00 (PremiumSeat)
Cat3-TANPATERGESA-RM195.00 (NormalSeat)
VIPBOX-SAYANGNYA-RM365.00-*Perpax (*8Paxperbox)
Meet&Greet-RM115.00-Poster+Tag

Tiket konsert boleh didapati dilaman web www.ilassotickets.com. Untuk sebarang pertanyaan berkenaan tiket konsert, boleh menghubungi talian hotline 01113297822 (WhatsApp sahaja)

Ikutilamansosialmedia@miebirdprojectsdanlamanwebwww.miebirdprojects.asiauntukinfoterkiniacarakonsertJUICYLUICY.SENTIMENTALLiveinKualaLumpur.

Post a Comment

0 Comments