PETRONAS MENUTUPI TIRAI 2019 DENGAN MELANCARKAN WEBFILM 'THE PERFECT WEDDING' - MESEJ GABUNGAN TERBAIK!


KUALA LUMPUR, 27 Disember 2019 - PETRONAS menyimpulkan naratifnya Anugerah Kita pada tahun 2019 dengan pelancaran Webfilm terakhir untuk tahun bertajuk "The Perfect Wedding", yang menampilkan semua watak utama dari Webfilms sebelum ini untuk membungkus nostalgia dan emosi dari tema pemikiran yang memancing.



Tema Anugerah Kita yang mempromosikan mesej mengenai perpaduan sosial terus menerus di Webfilm terkini yang mempunyai kisah cinta, perpaduan dan penghargaan terhadap banyak berkat yang kita sebagai rakyat Malaysia pengalaman.




Pernikahan Yang Sempurna 'menceritakan kisah tentang bagaimana sebuah ikatan yang mendalam dapat dibentuk walaupun perbezaan dengan membawa penonton untuk persiapan untuk majlis perkahwinan di mana giliran acara yang tidak dijangka menangkap semua orang yang tidak bertanggungjawab dan keadaan huru-hara.



Tetamu dan keluarga yang berbilang kaum, bagaimanapun, dilihat membawa keabsahan dalam semangat kebersamaan, anugerah atau berkat, yang membolehkan mereka mengatasi kekacauan, sehingga menjadikannya perkahwinan yang sempurna.



Anugerah dalam Perjamuan Sempurna adalah kebersamaan kami sebagai rakyat Malaysia dan Webfilm meraikan cinta dan kesatuan yang kita ada di Malaysia untuk keluarga, kawan dan jiran kita.



Pengurus Besar Kanan Komunikasi Strategik Kumpulan PETRONAS, Zahariah (Liza) Abdul Rahman berkata: "Sebagai sebuah organisasi yang bertanggungjawab, kami ingin mengingatkan orang bahawa berkat banyak dan bersyukur atas anugerah atau berkat yang diberikan kepada kita, dalam bentuk cinta dan menghargai keluarga dan rakan-rakan kami. "



Webfilm akhir, tambah Liza, benar-benar merupakan gambaran kita sebagai rakyat Malaysia. "Kami berharap melalui ini dan seluruh webfilms Anugerah Kita - kami dapat berkongsi kisah cinta kami untuk Malaysia serta meraikan anugerah terbesar kami - antara satu sama lain."

Video Disekitar Pelancaran PETRONAS WebFilm The Perfect Wedding (2019) di Mama San, Suria KLCC

'Pernikahan Sempurna' adalah PETRONAS Webfilm ketujuh untuk tahun ini selepas "Heart (Tahun Baru Cina), "Kinoulian" (Kaamatan), "Baju Burung Apai" (Gawai), "Rendang SoRaya" (Hari Raya), "UNI" (Hari Kebangsaan dan Malaysia) dan "Thanggam" (Deepavali).

Video YouTube Rasmi PETRONAS

Webfilm kini boleh didapati di saluran rasmi YouTube PETRONAS, manakala versi komersial 60 saat akan disiarkan di panggung wayang selama dua minggu bermula 26 Disember 2019.

Post a Comment

0 Comments