KONSERT EXISTS X ORKESTRA CATAT SEJARAH 32 TAHUN SEMPENA DI PENTAS MEGA STAR ARENA MAMAT & EZAD PERSEMBAHAN PADU!

KUALA LUMPUR, 22 Disember 2023 - Semua pencapaian itu terjadi pada tahun 2023. Namun Exists masih belum mahu menutup portfolio dengan cantik dan kemas tanpa melakukan sebuah persembahan yang disifatkan paling didamba sepanjang 32 tahun berkarya. Analoginya mudah.


Jika tidak berkualiti Exists tidak akan kekal malah masih menjadi kegemaran pendengar pelbagai generasi sejak salam kenal di tahun 90-an sehingga 2023 menjelma dan masih, Exists sentiasa menjadi kugiran pilihan para penganjur. Ia diberi nama Konsert Exists X Orkestra yang diadakan di Megastar Arena Kuala Lumpur pada 22 Disember 2023.

Buat Exists sendiri, bergabung ‘permainan’ dengan para pemuzik orkestra yang hebat memang sudah menjadi impian sekian lama. Namun mereka menunggu waktu yang sesuai untuk menghasilkan sebuah persembahan kolaborasi apa lagi dengan kumpulan pemuzik orkestra.


Menurut penganjur, Konsert Exists X Orkestra akan menjadi sebuah sejarah peribadi buat kugiran yang dianggotai Ajai, Ujang, Musa, Along, Mamat dan Ezad sepanjang pembabitan mereka sebagai pemuzik.


Apapun terima kasih yang sebesarnya mahu kami sampaikan kepada peminat kerana jika tanpa sokongan dan kepercayaan bahawa Exists masih relevan dan perlu terus hidup dalam industri ini, mungkin Exists tidak akan wujud lagi,” ujar Along (Exists)

Track EXISTS X ORKESTRA
Ezad EXISTS
01  Jangan Gentar
02  Seperti Dulu
03  Masih Terselah Ayumu
04  Hilang Dalam Ramai

Mamat EXISTS
05  Sebelum Terlewat
06  Nota Di Lautan Sepi
07  Untukmu Ibu

Ezad EXISTS
08  Mama Tolonglah Percaya
09  Ribdu Serindu-Rindunya
10  Dirantai Digelang Rindu [Akustik]





Mamat EXISTS
11  Hidupan Fantasi
12  Tak Mungkin Berpaling
13  Dari Adik Tercinta
14  Rahsia Pohon Cemara

Ezad EXISTS
15  Bunga
16  Percayakan Siti
17  Julia
18  Jesnita

Mamat EXISTS
19  Janji Bidadari
20  Janji Padamu
21   Anugerah

Ezad EXISTS
22   Kapal Terbang Kertas
23   Mengintai Dari Tirai Kamar
24  Langkah Seiringan (Mamat EXISTS)
25  Alasanmu

@existsband @mamatexistsofficial1 @ezadlazim @alongexists @byajai @ujangexist @dbkl_malaysia @megastararena_official @karyawanmalaysia #ExistsXOrchestra #Exists  #OrchestraDBKL #PersatuanKaryawanMalaysia #MegaStarArena

Capture By:  Samsung  #GalaxyS22Plus #DexMode #30XZoom #MicZoom #Flagship #SamsungMalaysia

Post a Comment

0 Comments