Samsung Galaxy A55 5G (2024) Midrange Premium Baharu Samsung hadir dengan Sistem Keselamatan Knox Vault yang Dipertingkatkan!


Diumumkan bersama Galaxy A35, A55 kini menampilkan bingkai aluminium logam, dan kedua-dua telefon melihat Knox Vault muncul pada telefon julat pertengahan Samsung buat kali pertama. Galaxy A55 secara khusus turut menyertakan bingkai logam, yang akan menjadi peningkatan berbanding plastik yang digunakan dalam Galaxy A54 tahun lepas.

Galaxy A55 dan Galaxy A35 baharu samsung ialah tambahan terbaru pada barisan siri A pertengahannya, yang selalunya mengandungi telefon terlaris syarikat itu. kedua-dua A55 dan A35 baharu termasuk Knox Vault Samsung, ciri keselamatan yang direka untuk melindungi data sensitif seperti bukti kelayakan skrin kunci dan kunci penyulitan anda daripada serangan perisian dan perkakasan dengan mengasingkannya secara fizikal daripada pemproses dan memori utama telefon. syarikat itu berbangga bahawa ini adalah kali pertama ciri keselamatan itu muncul pada peranti siri A-nya.

Ciri utama kedua-dua telefon nampaknya adalah penambahan Samsung Knox Vault, persekitaran selamat yang dipisahkan secara fizikal daripada pemproses utama telefon dan memori untuk menyimpan data sensitif seperti bukti kelayakan log masuk. sementara Knox Vault telah tersedia pada peranti lain seperti yang terdapat dalam barisan produk Galaxy S, ini merupakan kali pertama Samsung menyediakan ciri keselamatan ini pada keluarga Galaxy A yang lebih mampu milik.


Samsung menambah Knox Vault pada siri Galaxy midrange A (2024)

Jangan risau Tiada Lagi Mengenai Perlindungan Data dengan Samsung Knox pada Galaxy A35 Baharu dan Galaxy A55 5G!

Dalam era digital yang berkembang pesat, kepentingan keselamatan mudah alih tidak pernah menjadi lebih kritikal. Dengan bangunan jangkaan sekitar pelancaran Samsung Galaxy A55 5G dan Galaxy A35 5G, inilah masa yang sesuai untuk menyerlahkan kepentingan yang paling penting untuk melindungi gerbang digital kami.

Telefon pintar bukan lagi peranti semata-mata—kini, ia mengandungi seluruh kehidupan kita, daripada kenalan kepada maklumat bank dan juga lesen memandu. Oleh itu, inisiatif Samsung untuk menyepadukan Samsung Knox Vault ke dalam model ini menggariskan lonjakan ketara dalam keselamatan mudah alih. pengeluaran.


Evolusi Keselamatan Mudah Alih dengan Samsung Knox Vault

Tahukah anda bahawa semua telefon Samsung kini disertakan dengan Samsung Knox, sistem keselamatan terbina yang memastikan semua data peribadi anda benar-benar peribadi?.

Samsung Knox ialah ciri perintis yang direka untuk melindungi maklumat sensitif anda daripada ancaman digital dan fizikal. dengan menempatkan data kritikal seperti imbasan biometrik, PIN dan kunci penyulitan dalam enklaf yang selamat, diasingkan daripada seluruh operasi peranti, Knox Vault meningkatkan integriti dan kerahsiaan maklumat anda.


1. Dibina untuk melindungi

Memperkasakan orang dan organisasi untuk menggunakan peranti Samsung Galaxy tanpa perlu risau tentang keselamatan, membolehkan mereka kekal fokus pada perkara yang benar-benar Kawalan.

2. Samsung Knox menjadikan keselamatan mudah alih mudah

Daripada perkakasan selamat kepada perlindungan masa nyata, dan set komprehensif penyelesaian keselamatan termaju. Apa yang anda perlu lakukan ialah menghidupkan telefon anda dan menjalani hari anda.

Direka dan dibina dengan selamat

Perkakasan Samsung dibina dengan selamat—daripada reka bentuk hingga pembuatan sehinggalah kami meletakkannya di tangan anda, dan untuk penggunaan bertahun-tahun seterusnya. Kami berusaha untuk memberikan keselamatan sepanjang semua langkah dengan rantaian bekalan kami sendiri, dibina dari cip ke atas.

Terbuka untuk berkembang

Berusaha untuk mengembangkan penyelesaian keselamatan kami berdasarkan semangat keterbukaan dan perkongsian, bermula dengan keselamatan berbilang lapisan Android yang terbukti dan menambahkan teknologi terbaik dalam kelasnya untuk menangani landskap ancaman yang sentiasa berubah.

Alat untuk perniagaan anda

kami juga mencipta suite komprehensif penyelesaian berasaskan awan yang memanjangkan nilai keselamatan Knox untuk perniagaan dengan lebih jauh lagi. Dioptimumkan sepenuhnya untuk peranti Samsung Galaxy, mereka meletakkan pentadbir IT dalam kawalan dan membenarkan orang ramai melakukan kerja mereka dengan selamat dan produktif.


3.  Kepercayaan bermula dengan perkakasan

Seni bina keselamatan Samsung sentiasa disokong oleh penyelesaian perkakasan termaju—dan akan sentiasa begitu. Kami membina keselamatan ke dalam setiap peranti dari bawah untuk melindungi data anda yang paling berharga.

4.  Perlindungan data Dijamin dari dalam dan luar

Melindungi peranti dan data anda ialah komitmen sepanjang masa. Jadi kami membina pelbagai pilihan penyulitan untuk menjaga data anda dalam keadaan rehat dan lebih banyak cara untuk melindungi data anda dalam transit. Digunakan pada telefon, melayari web atau walaupun telefon anda tersalah letak, data anda boleh berada di tangan yang selamat.

5.  Perlindungan berterusan Knox tidak pernah tidur

Ancaman keselamatan mengintai di setiap sudut, dan peranti mudah alih semakin disasarkan dengan serangan yang canggih. Knox mengatasinya dengan penyelesaian pengurusan ancaman yang berjalan sepanjang kitaran penggunaan—memastikan perjalanan digital anda tanpa bimbang.

6.  diuruskan Keselamatan Tanpa bimbang untuk bekerja dan bermain

Samsung Knox menawarkan kawalan yang intuitif namun berbutir untuk menyediakan dan mengurus peranti untuk memenuhi keperluan organisasi anda. Kami memperkasakan pentadbir IT untuk mengurus dengan yakin dan membantu ahli pasukan memperkemas aliran kerja dan meningkatkan produktiviti.


7.  Sifar Peranti dan penyelesaian sedia Amanah oleh Samsung Knox

Lindungi akses kepada data sensitif dengan Knox Attestation

Dengan pengesahan yang disokong perkakasan mudah alih, perusahaan boleh mengesahkan integriti peranti Galaxy sebelum membenarkan akses kepada sumber korporat menggunakan Intune MAM.

Zero Trust Network Access disokong pada peranti Galaxy

Cisco ZTNA pada peranti Galaxy menyediakan pengguna berasaskan peranan, akses paling kurang istimewa kepada apl dan sumber. Ini melindungi sumber korporat dengan pendedahan awam yang diminimumkan, di samping memberikan akses pantas.

Untuk maklumat lebih lanjut mengenai Samsung Galaxy A55 5G, lihat sini!
https://www.samsung.com/my/smartphones/galaxy-a/galaxy-a55-5g-awesome-iceblue-256gb-sm-a556elbdxme/

Unboxing: Samsung Galaxy A55 5G (2024) Pandang Pertama - Siri Midrange Premium Kembali Semakin Ketahap Flagship!

Review: Samsung Galaxy A55 5G - Telefon Midrange Premium Generasi Padu Dengan Cip Exynos 1480 Pantas 2024 Aura Flagship!


Post a Comment

0 Comments